مطالعه و یاد گیری زبان انگلیسی

یادگیری کلمات ، یادگیری جملات ، یادگیری گرامر

مطالعه و یاد گیری زبان انگلیسی

یادگیری کلمات ، یادگیری جملات ، یادگیری گرامر

ساختار کلمات در انگلیسی

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ب.ظ

در پست قبلی من شما را با حروف الفبا و نحوه گفتن هر کدام با یک فایل صوتی آشنا کردم. امروز قصد دارم چگونگی استفاده آنها برای ساخت کلمه به شما یاد بدهم. بطور کلی اگر در هر زبانی بخواهیم کلمه ای بسازیم باید از حروف های صدادا استفاده کنیم چون در غیر اینصورت کلمه ای به وجود نمی آید. حروف انگلیسی ۵ حروف صدادار دارد.

حروف صدادار به انگلیسی Vowels :

A-E-I-O-U

حروف نیمه صدادار به انگلیسی Half Vowels:

W-Y

بقیه حروف بیصدا (Consonants) هستند.

حروف صدا دار در زبان فارسی همان  اَ ، اِ ، اُ ، َ ، ُ هستند.

بیاییم یک کلمه را در فارسی تحلیل کنیم.

قبلا به شما گفته بودم که یک کلمه از چند حروف تشکیل شده. امروز یک چیز هم به آن مطلب اضافه می کنم که یک کلمه از چند واج تشکیل یافته ، واج همان صدای حروف در کلمه است.

مثلا کلمه پدر از ۵ واج تشکیل شده = پ + ِ + د +  َ + ر

انگلیسی ۴۴ واج دارد که همان صدای حروف الفبای انگلیسی است. این صداها صدای حروف های صدادا ، بی صدا و ترکیبی از این ها هست.

در پست بعدی نحوه تلفظ واج ها را به شما خواهیم گفت.

۹۸/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی