مطالعه و یاد گیری زبان انگلیسی

یادگیری کلمات ، یادگیری جملات ، یادگیری گرامر

مطالعه و یاد گیری زبان انگلیسی

یادگیری کلمات ، یادگیری جملات ، یادگیری گرامر

معرفی وبلاگ Study-En

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۲۸ ب.ظ

بسم الله رمز ورود هر کاری است و سلام گفتن عالی ترین کلمه برای آغاز هر ارتباطی است؛ پس سلام برای همه کسانی که دارن این مطلب رو می خوانند.

من این وبلاگ را ساختم تا انگلیسی را برای شما هر روز درس بدهم. امید است که روزی بیاید که از مطالب استفاده کافی را برده باشید و به انگلیسی مسلط شوید.

محتواهای این وبلاگ عبارت خواهد بود از :

  • لغات
  • جملات
  • گرامر
  • صدا یا آهنگ
  • فیلم کوتاه
  • کتاب به صورت پی دی اف
بعد سلام ، بهترین عبارت معرفی می باشد پس من خودم را معرفی می کنم. من ولی اصغری بختور ، ۲۰ ساله و متولد شهر تبریز می باشم. رشته تحصیلی من نرم افزار کامپیوتر در مقطع کارشناسی در دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز می باشد. علایق من بیشتر از اینکه برنامه نویسی و طراحی باشد روی یادگیری بیشتر زبان انگلیسی می باشد به نظر شخص من کسی که زبان نداند و نتواند ارتباط برقرار کند و کتاب بخواند آن کس بی سواد است. علم کامپیوتر ماله ایران نیست پس من مجبورم کتاب های ترجمه شده فارسی بخوانم و در این ترجمه شاید مشکلاتی باشد و من با خواندن آن کتاب به راه دیگری بروم. به خاطر همان اگر من زبان انگلیسی را مسلط باشم و با خواندن کتاب اصلی زودتر و بدون دردسر به مقصدم خواهم رسید. 
پس اصل نیت من در ساخت این وبلاگ این بود که هم مطالب را برای شما به اشتراک بگذارم و هم مطالب را خود مرور و خودم را تقویت کنم. انشالله که در این کار موفق شوم.